„Uczenie się to doświadczenie. Wszystko inne to tylko informacja.” – Albert Einstein.
W myśl tej zasady 29 października, uczniowie klas integracyjnych z edukacji wczesnoszkolnej (kl. 1-3) stali się sprawcami działania mimo woli. Po raz pierwszy aktywnie uczestniczyli w zaplanowanych i przygotowanych dla nich "sensorycznych stacjach zadaniowych", czyli aktywnościach stymulujących zmysły i rozwijających szkolne umiejętności. Mali uczniowie bawili się z wielkim entuzjazmem i jednocześnie stymulowali swoje zmysły: wzroku, słuchu, węchu, równowagi, praksji, dotyku. W trakcie zabaw ruchowych dzieci rozwijały też różne umiejętności: współpracę, zwinność, szybkość, siłę, precyzję, zręczność. Doświadczenia wywołały mnóstwo radości. Koordynatorkami tego wydarzenia były panie Marzena Borucka i Magdalena Nogal we współpracy z nauczycielkami współorganizującymi kształcenie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i wychowawczyniami klas integracyjnych.